Hoe repareer ik de losse knopen van een Gecapitonneerd hoofdbord?

Ik heb een goedkope boxspring en er zijn 4 knopen eruit gevallen het metaal dingetje zit jog in de hoofdbord kan ik het gewoon weer erop plakken? Wat voor lijm heb ik nodig?

Picture for question
5 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Geen superlijm in elk geval. Er moet nog een beetje rek in de lijm zitten namelijk. Ik zou bijvoorbeeld Bison max repair of Pattex krachtlijm Classic kiezen. Breng de lijm zo dun mogelijk aan op het metaal en wacht tien tellen, druk de knop op het metalen deel en hou het een minuutje aangedrukt. En dan niet meer aankomen.