Tent rits kapot, wat nu?

De 'deur'-rits van onze tent heeft als het ware een bochtje in het begin. Als we hem dicht doen loopt hij in het begin nog goed, maar dan, na de bocht, loopt ie los ook al ritsen we door.

Is hier door ons zelf wat aan te doen? Of kunnen we het wel schudden en moeten we er een nieuwe rits in ( laten )zetten? En hoe duur is zo'n grapje, heeft iemand hier ervaring mee?

13 jaar geleden
6.9K

Het beste antwoord

Je kunt ermee naar een tentenmaker. Via het bedrijf waar je de tent hebt gekocht, kan je wel aan een naam komen, of via de gouden gids of zo, of wie weet via internet.
Het is waarschijnlijk niet echt heel goedkoop, ik vind een rits in een broek laten zetten, vaak ook al duur.
Een nieuwe tent is veel duurder.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.van-beeck.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hier kun je zelf berekenen wat het gaat kosten!
klik op prijzen!

http://www.tenhoope.nl/frames.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb de kuiptent van mijn boot geheel opnieuw bij tent en zeil maker laten stikken! was 200 euro kwijt! niet duur vind ik gezien een nieuwe laten maken ruim 1500 euro kost!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een naaimachine hebt kan je het zelf wel hoor. De stiknaden goed impregneren (daar zijn bijvoorbeeld spuitbussen voor).