Hoe kan ik goedkoop mijn badkamerplafond glad maken?

We zijn onze badkamer aan het verbouwen. We willen een verlaagd plafond maken met inbouwspots. Een spanplafond of het laten stuken vinden we te prijzig. Hoe kan ik dus op een goedkope manier een vochtbestendig, glad en naadloos verlaagd plafond voor in de badkamer maken?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zelf stucen al eens overwogen? Een zak roodband is niet zo duur

Antwoorden (1)

Een verlaagd gyproc plafond heb je al voor zo'n €30 à €50 per m². Dat is zowat de goedkoopste oplossing denk ik. Toch als je het vergelijkt met een spanplafond... Daarbij beginnen de prijzen ongeveer bij €70 per m².

Toegevoegd na 1 minuut:
Verlaagd plafond met PVC afwerking is misschien ook nog een optie. Kan je ook hebben voor gemiddeld €30 à €60 per vierkante meter.