Onze stopkraantjes geven plots, na jaren, druppels bij de tapkraan. Hoe kan dit?

De stopkranen draaien open en dicht.
Was ff moeizaam na lange tijd.
Maar nu komt er af en toe een druppel uit het zwarte dopje, heet dat tapkraan?
We kunnen dit niet dichter draaien.
Is er een slimme tip?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zijn het de kraantjes, die voor de kranen zitten, die je dagelijks gebruikt? Voeg eens een foto toe.

Antwoorden (1)

De hoofdkraan dicht draaien en het kraanleertje vervangen
deze slijten namelijk beetje kranen vet dan kan deze weer jaren mee