Is het noodzakelijk om een accuslagschroevendraaier te onderhouden en schoon te maken?

Uit elkaar halen zeg maar.. ik heb namelijk een tweedehands slagschroevendraaier gekocht, ik ben benieuwd of ik bij het openmaken slijtage kan zien? het betreft een koolborstelloze (accu)machine.

7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Daar hoef je niks aan te doen en er is ook weinig te zien van binnen.
Altijd kans dat er iets afbreekt o.i.d. bij het openmaken, gaat meestal goed, maar waarom risico nemen.

Antwoorden (1)

Als het apparaat nog goed werk zou ik hem lekker dicht laten zitten de ervaring leert dat het vaak niet goed gaat als je iets openmaak wat niet opengemaakt hoeft te worden