Wat is de minimum temperatuur om PVC buitenramen en buitendeuren te plaatsen?

Mijn aannemer zoek telke male nieuwe uitvluchten om niet te moeten komen plaatsen, nu is het de temperatuur.
Graag had ik officieel geweten wat deze minimum temperatuur dan wel bedraagd. Volgens hem is dit +4°c , anders kan het glas barsten, maar ik geloof niets meer van hem.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Bij temperaturen onder de 5 °C moet men voorzichtiger met PVC omspringen.
Bij temperaturen onder de -3°C mogen er geen PVC-ramen geplaatst worden.

Maar ja, hij kan altijd zeggen dat hij geen risico's wil lopen...