Hoe kan ik, zonder veel schade aan te richten, pluggen uit een muur (en uit voegen tussen tegels) halen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Schroef er een beetje indraaien zodat ie net 'pakt' en er dan voorzichtig uit wrikken, eventueel met een tang.
paulus811
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+ als het gat diep genoeg is:
precies dit en dan een tikje met een hamer geven en de schroef eruit draaien. Plug zit dan diep genoeg om het gat te vullen.
paulus811
7 jaar geleden
Inderdaad, dat doe ik ook wel eens. Goeie aanvulling JackD.