Ik wil grote foto's (posterformaat) op hardboard of een andere ondergrond plakken.Hoe moet dat of waar kun je dat laten doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.5K

Het beste antwoord

Het mooiste gaat het met witte houtlijm,
Plaat voorsmeren event.verdund met water na droging nog een keer onverdund insmeren, opplakken en na rollen met een droge vachtroller!
Succes

Toegevoegd na 1 dag:
MDF of hardboard,witte houtlijm waterverdunbaar, en dus met een gewone vochtige spons overtollige lijm verwijderen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk hier eens even, misschien vind je dit wel wat.

http://www.mistica.nl/site/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=2
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal kun je dat bij een lijstenmakerij (voor schilderijen) laten doen. Daar kunnen ze het met speciale lijm in een machine glad vastplakken, ze gebruiken deze techniek namelijk ook om tekeningen op dun papier in te lijsten zonder dat er bobbels in komen.
http://www.goeievraag.nl/vraag/voorkom-posters-wissellijsten-gaan-uitzetten.8502
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met behanglijm voor licht behang.