Bison Secondelijm Tipper. Heeft inmiddels bij mij al aardig wat afgebroken konijnenbeeldjesoren gelijmd en gaat nog steeds moeiteloos open.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank voor de tip.+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij ligt hij gewoon in de la, geen probleem?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@giweda, ik dacht dat het mijn vraag was. Maar inderdaad goed antwoord stippel +1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gdanonym, natuurlijk is het jou vraag maar ik ben reuze blij met het antwoord omdat ik ook altijd de verkeerde koop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-), ik zocht even naar een GV waardering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En gelijk heb je, vergeten bij deze dan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan het ook vliegen ??

Andere antwoorden (2)

Geen enkele.
Als je het gebruikt maak dan de dop goed schoon en verwijder alle resten.
Zorg dat je de tube een beetje uitholt met een papiertje.
Zo heb je de minste kans dat de dop eraan vast gaat zitten en je hem niet meer lost krijgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat bedoel je met het uithollen van de tube, met een papiertje?
van Loctite, misschien had ik geluk, maar ik heb hem al een paar keer gebruikt en het dopje zat niet vast kon hem gewoon opendraaien.......