waar kan ik opbouwstopcontacten bestellen/kopen in grijs of zwart?

Het mag een webshop of fysieke winkel zijn, liefst wel in Nederland. Bij de bouwmarkt (Gamma, Praxis, Karwei) kon ik ze niet vinden, alleen als inbouw variant met kleur. Opbouw is daar alleen als creme of wit.

Ik heb donkere muren, en die witte stopcontacten steken daar zo tegen af. Heb ook niet veel zijn om ze te gaan schilderen.

7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende webshops waar je opbouwstopcontacten in grijs of zwart kunt bestellen. Kijk bijvoorbeeld eens op Bol.com, Coolblue of Wehkamp.
Bronnen:
5 maanden geleden