hoe maak je e-liquid?

Het liefst zonder nicotine. Had iets gelezen over dat het met glycerine en water moet kunnen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Bij de apotheek kan je v g en p g kopen,als je dat mengt heb je een base voor de e sigaret.
Met pg heb je meer smaak vg geeft meer damp.
Je kan het mengen met een smaakje,alle informatie kan je vinden op damp forum . nl
Succes, als je een roker ben zal het dampen je prima bevallen,en stukken gezonder.
burgos