Ja dat kan wel.
Wel even kijken als je bus opent hoe het blik er aan de binnenkant uitziet, eventuele vel die er op zit verwijderen, en goed roeren. Als het er dan goed uitziet kun je het prima gebruiken.

Zonde om gelijk al weg te doen, eerst controleren
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
In principe kan dit, als er na doorroeren een gladde klontvrije massa ontstaat.

Voor je definitief gaat schilderen zou ik wel een proefstukje opzetten. Dit om te kijken of de verf wel goed (aan)droogt.

"Oude" verf kan hiermee problemen geven, waardoor het zomaar drie dagen kan duren voordat de verf droog is.