Ik heb een pallet die als meubel gebruikt wordt maar hij blijft maar stof afgeven. Wat doe ik hier aan?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Een hoes maken van een sterke stof of kunstleer, en die eroverheen doen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Schuren en in de lak zetten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zo zou ik het ook doen, Kolibri, als ik een meubelstuk van pallets voor binnen zou maken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het schuren klopt:
http://www.vtwonen.nl/diy/meubels-van-pallets/
Wil je de pallets in de originele kleur laten, gebruik dan na het schuren blanke matte lak, in meerdere lagen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vragensteller is inmiddels overleden aan stoflongen denk ik :(
burgos
8 jaar geleden
Lachen..dapper.

Antwoorden (1)

Eigenlijk is er maar één goede oplossing: in de was of de in de lak zetten.
Wel eerst goed afborstelen en/of licht schuren, zodat het goed hecht.