Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe los ik het verlichtingsprobleem aan mijn huisdeur het beste op, zonder een draad te hoeven installeren?

Ik vind in het donker mijn sleutelgat niet. Ik heb een solarlamp geïnstalleerd maar die laadt niet op. Een draad bevestigen is niet mogelijk, de lamp moet op de huisdeur komen omdat er opzij geen plaats is (te smal).
Hoe los ik dat op?

8 jaar geleden
899

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Door een klein lampje aan je sleutelbos te doen, waardoor je licht hebt om het sleutelgat te vinden 's avonds.
(Lees meer...)
8 jaar geleden
liveisgreat
8 jaar geleden
het is niet enkel voor het sleutelgat, het is gewoon ook eng aan die deur zo zonder licht.... dus ik zou liever iets groters hebben. maar dat lampje is sowieso wel een goeie tip, ik ben nachtblind dus het kan me nog van pas komen in andere situaties
Een lamp op batterijen, deze bijvoorbeeld:
https://www.kruidvat.nl/light-angel-sensor-led-lamp/p/3289063
(Lees meer...)
bamibal
8 jaar geleden
liveisgreat
8 jaar geleden
leuke tip maar kan ik blijkbaar niet bestellen in België, jammerjammer. daar moeten we nu al zo lang in de Benelux gezeten hebben en nu in verenigd Europa...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding