hoe los ik het verlichtingsprobleem aan mijn huisdeur het beste op, zonder een draad te hoeven installeren?

Ik vind in het donker mijn sleutelgat niet. Ik heb een solarlamp geïnstalleerd maar die laadt niet op. Een draad bevestigen is niet mogelijk, de lamp moet op de huisdeur komen omdat er opzij geen plaats is (te smal).
Hoe los ik dat op?

8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Door een klein lampje aan je sleutelbos te doen, waardoor je licht hebt om het sleutelgat te vinden 's avonds.
8 jaar geleden
liveisgreat
8 jaar geleden
het is niet enkel voor het sleutelgat, het is gewoon ook eng aan die deur zo zonder licht.... dus ik zou liever iets groters hebben. maar dat lampje is sowieso wel een goeie tip, ik ben nachtblind dus het kan me nog van pas komen in andere situaties
Een lamp op batterijen, deze bijvoorbeeld:
https://www.kruidvat.nl/light-angel-sensor-led-lamp/p/3289063
bamibal
8 jaar geleden
liveisgreat
8 jaar geleden
leuke tip maar kan ik blijkbaar niet bestellen in België, jammerjammer. daar moeten we nu al zo lang in de Benelux gezeten hebben en nu in verenigd Europa...