Welke lijm voor kinderen plakt wel?

Ik heb: houtlijm, knutsellijm? Bizon lijm maar wat er ook gelijmd moet worden niets blijft plakken. Daardoor wil mijn zoon dus ook niet meer knutselen. Op school plakt het wel maar thuis valt alles eraf of blijft niet zitten dat de lijm gewoon niet lijmt. Wat is nou goeie knutsellijm? Heb hier van alles liggen maar het werkt niet. Al mijn plakband gaat er nu aan. En lol hebben ze niet meer.

9 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Je kan ook bijvoorbeeld plakstift proberen, blijft goed plakken maar het ligt er eigenlijk aan wat je gaat plakken je kan met plakstift natuurlijk geen hout aan elkaar vastzetten maar papier blijft wel zitten met plakstift.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vreemd want ik heb er hier geen last mee.

Wat je ook zou kunnen proberen is beide delen in te smeren,heel even laten drogen en dan aan elkaar plakken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Meestal plakt de alleslijm van Bruna erg goed. Dan moet je het alleen 5 minuutjes goed vasthouden.