kun je zelf veiligheidskapjes uit je stekkerdoos verwijderen?

Er zitten veiligheidskapjes in de stekkerdozen zodat kinderen er niet aan kunnen komen maar kan ik ze zelf makkelijk verwijderen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je lange nagels hebt, kun je ze zo loswippen, als ze met dubbelzijdig tape vastzitten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
met een kleine zuignap.

Antwoorden (2)

Als ik die manueel niet kan verwijderen, boor ik ze voorzichtig weg. Dit is mij altijd al gelukt.
Ik spreek hier wel over stekkerdozen, die tijdens het boren niet onder stroom staan.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Stekkerdoos open maken dan kan deze irritante beveiliging gewoon verwijderen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De meeste dozen op de dag van vandaag, kan je niet meer openen.