Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik een mosasaurus als surprise voor Sinterklaas?

Ik heb met mijn familie lootjes getrokken voor Sinterklaas. Degene die ik getrokken heb is een enorme fan van fossielen en daarbij voornamelijk van de dinosaurus "de mosasaurus". Daarom wil ik graag een mosasaurus voor hem maken. Maar nu vraag ik me dus af, hoe ga ik dat doen? Het is niet echt een makkelijk iets om te maken en dat besef ik me ook goed, maar het zou echt heel vet zijn als het zou lukken.

Nou is mijn vraag, heeft iemand een idee of een suggestie voor wat ik kan doen? Elke kleine hulp is welkom!

Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
816

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zou het proberen met een vorm van gaas, die je zelf maakt, en dan papier mache er omheen. Niet makkelijk inderdaad, maar je bent wel lekker op tijd, dus je hebt wel genoeg tijd om een beetje uit te proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
en zoek een kadootje dat er in past. En maak een deurtje in de buik, zodat hij niet helemaal kapot hoeft om het kado er uit te halen.
Misschien kan je iets in elkaar flansen met papier-maché?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding