Waar kan ik een vilten stootrand kopen voor een schuifdeurkast?

Ik heb een grote schuifdeurkast waar op de deuren op de zijkant iets van vilt zit. Waar ik ook zoek ik kan het nergens vinden. Omdat het los laat wil ik het vervangen. Wie weet waar het te krijgen is. De ene kant is vilt en het is zelfklevend.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Als je in België woont kun je dat halen bij BRICO, tenminste daar haal ik het. Dit is op rollen van 2,5 tot 10 meter (dacht ik). Verder denk ik dat je het bij elke goede doe het zelf zaak wel zal kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij een grotere Blokker of Marskramer hebben ze ze in allerlei soorten ook die je zelf kunt knippen.