Hoe kan ik op pvc kaarten drukken (id kaarten net zoals bankpasje etc.)?

Ik wil graag voor mijn bedrijf (slechts enkele personen in dienst) van die id kaarten printen (van die plastic id kaarten, net zoals een bankpasje etc.)
Hoe kan ik dit zelf doen? Zijn hier speciale technieken voor?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Speciale printers zijn te koop die op id kaarten kunnen kleuren printen. Voorbeelden zijn te zien op bijvoorbeeld https://www.datacardshop.nl
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
speciale actie nu voor 895 euro (ex btw). Als hij 5 werknemers heeft, kosten die kaarten dus 180 euro per stuk....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
maarre, het antwoord is op zich wel goed. je geeft antwoord wat hij kan kopen, en hiermee lukt het inderdaad wel.