Waarom maak mijn wc een brommend geluid?

Ik maak al zes jaar gebruik van mijn wc maar sinds kort maakt het een brommend geluid bij het doorspoelen wat moet im doen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.8K
Amadea
8 jaar geleden
Dan is het wel zo handig als jij beschrijft welk soort closet je hebt. Hoe werkt het spoelsysteem?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb geen idee
Amadea
8 jaar geleden
Druk je een knopje in, haal je een hendel over, trek je aan een ketting?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een druk knop
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
waar bromt ie? het kan zijn dat de vlotter niet goed werkt.

Antwoorden (1)

Probeer de kraan aan de zijkant wat open te draaien, het kan zijn dat deze niet helemaal openstaaf en een bromgeluid geeft.