kun je met een drukschakelaar ook lades openen?

drukschakelaars worden o.a. gebruikt om kastdeurtjes te openen zonder een deurknop nodig te hebben. nu wil ik dit ook op lades toepassen. kan dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn inderdaad wel systemen waar je een lade kunt openen door er een keer tegen aan te drukken. Deze systemen werken wel anders dan de deurtjes. Deze gaan nl. met behulp van een elektromotortje. O.A. het systeem via onderstaande link.

http://www.blum.com/nl/nl/01/60/20/
jc54
9 jaar geleden
burgos
9 jaar geleden
Heb er zelf duizenden gemonteerd,het zijn gewoon lade geleiders,
die daar speciaal voor zijn.
Misschien te koop in de dhz, maar wij als meubelfabriek kopen die bij de groothandel.
En weet je, elke meubelfabriek gebruikt weer andere merken.
Als er geen lade geleiders in je kast zitten, dan zal het niet gaan.
En dan moet je ook nog de juiste zien te vinden.
Ik zou het maar vergeten.
burgos
9 jaar geleden
En electromoter? die worden gebruikt in dure keukens,en dan nog speciaal op maat voor dat artikel.
Dan praat je over veel geld.