In iedere fatsoenlijke gereedschaps- of ijzerwaren winkel. Wordt dan alleen geen rolmaat genoemd, maar een landmeter
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hier is er een

https://m.bol.com/nl/p/lufkin-special-meetlint-20-m/9200000010406497/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
molenaar
9 jaar geleden
Ja klopt. Maar bedoel wil er morgen een gaan halen
Nou rolmaten van 20 meter is nooit helemaal zuiver want ze buigen natuurlijk gauw door , dan kan je beter een meetband nemen , die kan je straktrekken en zijn er in 20 , 30 en 50 meter bv hornbach , karwei bouwmarkt of iedere gegoede bouwmarkt en dan kan je nog kiezen uit metaal of vezel en die kan je ook gewoon met een doek weer schoonmaken !!!!!

Mark