Kunnen we een laag polyester smeren over onze wielkasten om deze te beschermen?

De uitstulpende wielkasten in de laadruimte van onze camionette willen we graag beschermen tegen krassen en blutsen, zonder er een houten kast rond te bouwen.
Bestaat er iets hard, duurzaams (ééncomponent, tweecomponenten dingen) dat we er over kunnen kleven, of smeren om die kasten te beschermen?
Hoe pakken we dat het beste aan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is dit geen betere en makkelijkere oplossing:
http://www.snelwrapfolie.nl/bakery/hoogglans-transparante-beschermingsfolie-152-cm-breed-99/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.linex.com/pages/2010/mythbusters_01.php

Het beste antwoord

Kijk even op turboliner.nl

ULTIEME LAADRUIMTEBESCHERMING WORDT GESPOTEN, NIET GEMONTEERD.
Beter, sterker en praktischer dan polyester of houten betimmering, volledige bescherming tegen vocht, roest, beschadiging en chemicaliën, verkrijgbaar in diverse kleuren en verschillende laagdiktes, antislip oppervlak, ideaal als werkvloer of om lading te zekeren, gemakkelijk schoon te houden en het verhoogt de restwaarde van uw voertuig aanzienlijk!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt!

Andere antwoorden (1)

polyester lijkt me niet geschikt.
a, het is niet mooi zeg maar gerust lelijk.
en b, het is niet zonder beschadiging te verwijderen.
beter is dan b.v. plasti-dip o.i.d.
http://www.nlpower.com/Producten/Productdetails/tabid/64/ProductID/38579/CategoryID/-1/Rubber-Spray---Transparant/Default.aspx