Hoe heet dit "schroefje"?

en kun je het bij de bouwmarkt krijgen?

Toegevoegd na 15 minuten:
Het is nodig om een ledikantje 8n elkaar te zetten. Het is een oud (en vroeger erg duur) meubel. ik mis alleen 1 zo'n " schroefje"

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als er schroefdraad in het gat zit,, dan is het een een onderdeel wat bij kasten van ikea wordt gebruikt, o.a. in billie boekenkasten. Meestal staat er in de koopjeshoek bij ikea een bak met allerlei onderdeeltjes, daar kom je het waarschijnlijk wel tegen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
niet alleen ikea maar vele "ïn elkaar zet" meubelen maken gebruik van deze moeren.
ronron1212
9 jaar geleden
ook verkrijgbaar bij de bouwmarkten.

Het beste antwoord

Dat is een dwarsmoer en hier te koop:
http://www.oo-ijzerwaren.nl/contents/nl/d1484_Dwarsmoeren.html

wordt meestal gebruikt i.c.m. een verbindigsbout.
http://www.oo-ijzerwaren.nl/contents/nl/d2000_Verbindingsbouten.html

ps. er zullen verschillende namen voor gebruikt worden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Een goeie ijzerzaak zal ze ook verkopen,
misschien ook wel in een bouwmarkt te vinden,
deze moertjes raken vaak kwijt bij een verhuizing e.d.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
paulus811
9 jaar geleden
hier heeft de vragensteller iets aan!+
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Plus. En bedankt ; had geen idee dat je ze los kon kopen. Staat op het boodschappenlijstje nu,.....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord! Nu heb ik een idee waarna ik zoek. besta antwoord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Als er schroefdraad in het gat zit,, dan is het een een onderdeel wat bij kasten van ikea wordt gebruikt, o.a. in billie boekenkasten. Eigenlijk een moer dus. Meestal staat er in de koopjeshoek bij ikea een bak met allerlei onderdeeltjes, daar kom je het waarschijnlijk wel tegen.