Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak je rookrondjes bij het uitblazen van rook?

Het lijkt me wel grappig om rondjes te kunnen uitblazen bij het uitblazen van rook, maar het lukt niet helemaal...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
34.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Rook in je mond nemen, ronde lippen maken, tong terugtrekken zodat deze achter bol staat, die bolling in korte pulsen naar voren duwen zodat de rook naar buiten geduwd wordt. Dus eigenlijk blaas je geen kringen maar duw je ze eruit. Vanuit de longen gaat ook maar dan is je rook minder wit/massief en is lastiger.
Let er op dat het windstil is, ja tegenwoorig roken we buiten, anders verwaait ie.
En veel oefenen.
Ik hoop voor je dat je begrijpt wat ik schrijf.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

het is moeilijk uit te leggen maar je moet ervoor zorgen dat je hoofd in je nek ligt, je lippen wijd tuit in een strak rondje en je moet ervoor zorgen dat je rook die je heb ge-inhaleerd vanuit je keel(!) in kleine ''wolkjes'' naar buiten schiet, door de vorm van je mond worden het rondjes...suuk6..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Neem even les van deze dame met waterpijp.
Zie bronnen:
(Lees meer...)
AWM
15 jaar geleden
Ik zit nu rookrondjes te maken, en concludeer dat voor mij de bovenstaande beschrijvingen niet kloppen.

Ik heb gewoon heel lang ge-oefend, en nu kan ik ook rondjes blazen. Ik denk dat iedereen zijn eigen manier heeft.

Veel plezier en succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Best is niet inhaleren, ronde lippen maken en zachtjes met een pufje uitblazen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zet een pruilmondje en blaas rustig uit naar boven. Het lukt wonderwel zeker met een perfekt langzaam brandende cubaanse sigaar Churchill.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding