Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik lijm die niet permanent is?

Ik zoek lijm die niet permanent is. Het blijft dus plakken, maar komt ook weer makkelijk los als je dat wilt. Volgens mij vind je deze lijm als spray. Dat is ook wat ik zoek. Weten jullie waar ik deze lijm vind? Het liefst bij een bekende keten (gamma ofzo). En graag niet te duur.

P.S. Deze lijm wordt volgens mij ook wel gebruikt om foto's mee te plakken in een fotoboek.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bedrijfsmatig en voor de hobby hebben we dat ook wel eens nodig. We gebruiken hiervoor de 3M lijmspray, een spuitbus dus, met lijm. Waar wij het bijvoorbeeld voor gebruiken is om schuurpapier tijdelijk op een houten plankje plakken. Als de schuurkorrel weg is, dus het schuurpapier op, dan moet dat er af, en een nieuw stukje er op. Dat gaat met deze lijmspray perfect. Zoek even via google naar "3M lijmspray" en je ziet de verkoopadressen. Suc6!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! Heb deze site gevonden: http://solutions.3mnederland.nl/3MContentRetrievalAPI/BlobServlet?lmd=1202285066000&locale=nl_NL&assetType=MMM_Image&assetId=1180595589091&blobAttribute=ImageFile Is de 3M Scotch-Weld 75 de lijm die je (en ik) bedoelt?
milenaa
9 jaar geleden
Ik weet niet of hij net zo goed is als bovenstaande, maar lijmspray kun je ook bij de action kopen

Andere antwoorden (1)

Wat jij, denk ik, bedoeld is fotolijm, dit is zowel in tubes als in spray te koop. Je kunt dit kopen bij iedere kantoorboekhandel. Je plakt de afbeelding op en als je het weg wil hebben, trek je de afbeelding makkelijk los, de lijmresten wrijf je gewoon weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding