met wat voor verf kan ik mijn babyartikelen beschilderen?

Ik wil graag op mijn unisex babybadje/luieremmer etc (aan de buitenkant) een silhouette schilderen.

Met wat voor soort verf kan ik dit het beste doen? Ik heb maar 1 kleur nodig en de figuren zijn niet al te groot. Ik heb nog modelverf liggen, is dit geschikt? Blijft dit mooi, krasvast en gaat het niet bladderen?

alvast bedankt!

Toegevoegd na 23 uur:
Belangrijk dat het alleen aan de buitenkant van badartikelen geschilderd wordt ter decoratie. Kind komt er dus niet mee in aanraking! Ik ga niet bewust mijn kind in gevaar brengen. Iemand suggesties? Stickers zijn te duur..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/huis-tuin/doe-het-zelf/soort-verf-plastic-beschilderen.22325

Antwoorden (1)

Sjabloon gebruiken en goede spuitlak, kan een mooi en duurzaam resultaat opleveren.