Als ik mijn keuken wil verbouwen, is het verstandig om mijn oude SMEG apparaten te hergebruiken of kan ik beter nieuw apparatuur kopen?

Ik heb een huis gekocht met een keuken erin uit 2009. Ik wil de keuken gaan uitbreiden met extra ruimte en kastjes etc en de indeling iets veranderen. De apparatuur is van Smeg (afzuigkap, koelkast, vaatwasser) en dus van 2009, is het verstandig om deze te hergebruiken en kan ik beter nieuw apparatuur kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Bij juist gebruik door de vorige eigenaar kan je een 5 jaar oude keuken gerust 'nieuw' noemen. Puur geldvernietiging om deze apparaten weg te gooien.
9 jaar geleden
Als de apparatuur van Smeg is dan is dat een vrij dure keuken geweest, deze apparatuur kan nog lang mee.
Als de stijl niet in je nieuwe keuken past kun je het altijd nog op marktplaats verkopen, weggooien is absoluut jammer.