Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik mijn keuken wil verbouwen, is het verstandig om mijn oude SMEG apparaten te hergebruiken of kan ik beter nieuw apparatuur kopen?

Ik heb een huis gekocht met een keuken erin uit 2009. Ik wil de keuken gaan uitbreiden met extra ruimte en kastjes etc en de indeling iets veranderen. De apparatuur is van Smeg (afzuigkap, koelkast, vaatwasser) en dus van 2009, is het verstandig om deze te hergebruiken en kan ik beter nieuw apparatuur kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bij juist gebruik door de vorige eigenaar kan je een 5 jaar oude keuken gerust 'nieuw' noemen. Puur geldvernietiging om deze apparaten weg te gooien.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Als de apparatuur van Smeg is dan is dat een vrij dure keuken geweest, deze apparatuur kan nog lang mee.
Als de stijl niet in je nieuwe keuken past kun je het altijd nog op marktplaats verkopen, weggooien is absoluut jammer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding