Weet iemand hoe ik mijn elektriciteitskabel verwijder?

Pas geleden een lamp gekocht van massive aqua ip44, maar nu zit de elektriciteitskabel vast in de lamp (waar de elektriciteitskabels horen te zitten). Maar ze zitten verkeerd en na hard rukken is de kabel kapot gegaan en nu zit er een klein stukje erin dat ik niet kan vast pakken om eruit te trekken.
Wat nu??
Iemand nuttige tips?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lekker laten zitten en het gat ernaast gebruiken.
Het steekt niet uit, dus kan verder geen kwaad.

Antwoorden (1)

Het is niet nodig hard aan de draadjes te rukken. Als je een klein schroevendraaiertje drukt in de rechthoekige openingen naast de gaatjes voor het draadje, dan kun je ze er zo uithalen.
escape
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Ja, dit zijn contacten met klemveertjes. (+)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Altijd fijn als mensen eerst slopen en dan vragen... In ieder geval de bevestiging dat die lampen niet hufterproof zijn :P (+) voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jep het is gelukt haha