Is dit beschadigde badkamerkastje eenvoudig zelf te herstellen?

Er zit een brandgat en aan de zijkant laat het kunststof laagje los. Niet geheel duidelijk te zien maar die vlekjes op de foto zijn lijmresten. Ben niet erg handig en vraag mij af of het voor een leek te doen is om er eventueel een nieuw laagje plastic zoals het origineel ongeveer op te zetten, of een andere manier van herstellen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee dit is niet te repareren,wat je wel kan doen,is het gaatje dicht plamuren en bij de dhz kijken naar de zelfde kleur lak.
Dan schilder je de zijkant ff over,en geen kip meer die dit ziet.

Toegevoegd na 55 seconden:
voor je verft,uiteraard eerst goed glad schuren.
burgos
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, Over de zijkant die los zit, kan ik die dan plakken met speciale lijm?