hoe heet dit knutselstukje?

Met cijfertjes en je houd het in je beide handen

Toegevoegd na 6 minuten:
Plaatje uploaden werkt niet .je vouwt het en op de basisschool deed je het dan je duim en wijsvingers erin en vroeg je ieman een vraag of cijfer ik weet niet meer precies..

Toegevoegd na 6 minuten:
Plaatje uploaden werkt niet .je vouwt het en op de basisschool deed je het dan je duim en wijsvingers erin en vroeg je ieman een vraag of cijfer ik weet niet meer precies..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij is hier niet echt een specifieke naam voor...
Een naam die ik al op het internet heb gezien is: 'waarzegger'.
Of simpelweg: 'het vouwspel'.