Hoe kan ik mijn prullenbak repareren?

heb al geprobeerd met seconde lijm (jaja heb even niets anders in huis) maar dit is niet stevig genoeg. de 2 uiteinde komen niet tegen elkaar dus moeten tegen elkaar gedrukte worden.
Iemand een idee hoe ik dit kan herstellen, welke lijm heb ik nodig?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Tweecomponentenlijm voor als iets sterk moet lijmen en druk moet kunnen weerstaan. Misschien even m.b.v. sjorband of ti-raps bij elkaar trekken tot dat de lijm goed uitgehard is, maar dan is het wel sterk.
jc54