Waar kan ik een jute tas kopen in de vorm van een boodschappentas?

Zodat ik deze kan opfleuren en geven voor moederdag. De tas moet echter wel bruikbaar zijn en ik ben ook niet weer zo handig dat ik met zo'n jute zak aan de slag kan die gebruikt worden met Sinterklaas. De bijgevoegde foto als inspiratie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (4)

je kan eens kijken bij de xenos of de blokker. daar hebben ze vaak van die soort tassen! heel leuk idee :)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ook bij 'natuurwinkels ', waar je biologische groenten en zo kunt kopen, hebben ze misschien van die tassen.
Ik heb de mijne gekocht bij AH - ze hangen bij de kassa, bij de plastic boodschappentassen.
Ze hebben alleen een tamelijk grote afbeelding van een peer erop, en de woorden : ik ben puur en eerlijk.
Dus je zult de versieringen ietsje groter moeten maken dan op het voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuk idee van je voor moederdag, ze zal het vast leuk vinden!

Ik heb alleen deze twee gevonden:

Blanko jute boodschappentas voor 5 euro:
http://www.tweedekansjes.com/webshop/eco-jute-tasjes/

en van Bont voor Dieren, met opdruk: http://www.bontkragen.nl/nu-verkrijgbaar-boodschappentas-met-belangrijke-boodschap/

Meeste adverteerders op het internet zijn bedrijven die ze als relatiegeschenken leveren, maar dan moet je er wel minstens 40 bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Albert Heijn verkopen ze deze tas voor €0.99