Wat is dit voor ding? ( gereedschap tap )

Hey,
ik heb dit ding gekocht omdat ik niet weet wat het is,

Het eerste wat ik zelf dacht is dat het een onbewerkte of onafgewerkte snijtap is, maat zal ongeveer rond m60 liggen

Het ding heeft verder geen merk tekens is niet mooi afgewerkt zit nu volgens mij een laagje zink verf op,
en de draad is ook niet geslepen,

Maar misschien is het wel wat anders,

weet iemand dit? of heeft iemand nog andere ideeën?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Misschien een parasolvoet?

Het beste antwoord

Het lijkt inderdaad verdacht veel op een snijtap. Maar inderdaad niet afgewerkt.
Waarschijnlijk is hij ook niet echt bedoeld, omdat volgens mij de spoed véél te klein is. Mogelijk dus toch een kunstvoorwerp.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Spoed is 2.5 dus die kan heel goed kloppen,
Maar ik ga straks ff het materiaal testen kijken of het gereedschapstaal is of in elk geval iets wat er in de buurt komt.