Wat is de dikke geverfde laag op mijn vensterbank?

Ik heb een witte laag, die af gaat breken op mijn vensterbank. Hoe kan ik dat maken. Herstellen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is het geen fineer?

Antwoorden (2)

Ik heb je plaatje lang bekeken. Mijn conclusie is dat die dikke geverfde laag een dikke geverfde laag is.
Dat betekent dus plamuren en oververven, als je die beschadiging niet mooi vindt.
escape
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar verf is normaal toch veel dunner? Als ik hier iets onder zou steken dan zou ik hele stukken er af kunnen halen. De bovenste laag is geverfd denk ik, maar die onderste laag weet ik niet. Het is aangebracht over tegels heen, een gladde laag, en het zit er al zo'n dertig jaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan veel langer zijn, maar ik weet dat het 30 haar geleden geverfd is
Als ik naar het losse stuk kijkt,denk ik dat het gewoon muurverf is wat er op zit.
burgos