Waar vind ik fijn zwart zand voor in een zandloper?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K
SimonV
10 jaar geleden
Hier kun je fijn zand kopen: http://www.deververije.nl/shop/gneis-groen-fijn-zand-0-5-1-mm/prod_238.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb al zandlopers gezien in haast alle denkbare kleuren. Volgens mij wordt er gebruikgemaakt van wit zand/zout gemengd met kleurstof.

Antwoorden (2)

bij veel cadeua/hobby/knutselwinkels vekopen ze zand terdecoratie in alle verschillende kleuren ,de fijnste fractie zou dan moeten passen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij b.v. een dierenwinkel, supermarkt of Action, kun je heel fijn vogelzand kopen. Doe het zand nog eventueel door een fijne zeef. Dit zand kun je makkelijk kleuren met ecoline inkt.