Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik kleding gebruiken om buizen te isoleren?

Ik heb oude kleding liggen en ik moet toevallig de cv buizen op zolder isoleren. Speciale isolatiebuizen hiervoor zijn prijzig voor zo'n eind. Kan ik de kleding hiervoor gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
777

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

koop beter de pu isolatibuizen ,de oude kleding isoleert wel ,maar het monteren is een klerewerk en dan moet je het ook nog op een of andere manier inpakken ,verder kruipen in oude kleding graag knaagdieren en of insekten en dat wil je ook niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Knaagdieren en insecten zorgen voor extra isolatie, toch?
Cryofiel
10 jaar geleden
Nee joh, zo'n paar ratjes die zich tussen buis en kleding wurmen, die isoleren de buis met hun lichaampjes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord, vooral het gedeelte over ongedierte schrok ik van en besloot daarom mijn plan te stoppen.

Andere antwoorden (3)

Op zich hoeft dat geen probleem te zijn.
Iedere isolatie is beter dan geen isolatie.
Uiteraard is de werking stukken minder dan het materiaal wat er voor gemaakt is.
Maar het kan iig geen kwaad en iets is altijd beter dan niets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou kunnen,
Tip: gebruik flease vesten
Suc6 ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kan perfect alleen wollen kleding gebruiken en rondom met plastic folie inpakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding