Hoe zelf kattenbakvulling maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Ivana
10 jaar geleden
Heel vroeger maakte ik kattenbakvulling door oude kranten te versnipperen. Dat gaat perfect. Je moet alleen de bak iedere dag helemaal verversen.

Het beste antwoord

Neem zandbak zand of wit strand zand. Wel elke dag de plekken weg scheppen. Je kan ook zwarte tuin aarde nemen. Maar dat geeft wat meer permanente vieze plekken rond de kattenbak.