kunnen kerstbomen goed groeien in de tropen? zoja hoe lang zou het duren en hoe kan je het doen?

ik wil kerstbomen kweken maar ik woon in de tropen welke komen zouden mij het best lukken en hoe.

Toegevoegd na 4 minuten:
ik wil kerstbomen kweken maar ik woon in de tropen welke soort zou u me aanraden en waarom?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als kerstbomen (dennen en sparren) in de tropen zouden kunnen overleven dan hadden ze er allang massaal gestaan en kwamen ze overal voor .

Als je dennen en sparren in de tropen wilt kweken dan zal je dat moeten doen in kassen maar dan tegenovergesteld van de kassen hier, in KOELKASSEN.

Buiten die koele omgeving zijn ze binnen de kortste keren overleden.
Je kan dan beter palmboompjes volhangen met kerstballen en lampjes.