Ik heb een deur met halve cilinder en wil de kant zonder cilinder dichtmaken? Hoe doe ik dat het beste zonder cilinder vast te zetten

Ik heb deur met alleen slot aan de binnenkant en buitenkant alleen deurkruk. Dat betekent dat ik een halve cilinderslot heb. Nu wil ik slot aan buitenkant dichtmaken, maar ben bang als ik er kit of iets inspuit, dat de cilinder aan binnenkant niet meer werkt. Waarmee kan ik slot aan buitenkant dichtmaken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Met een zogenaamde blinde plaat.
Dat is net zo'n plaat als op je foto, maar dan niet met een sleutelgat, maar met een gat voor alleen de deurkruk.
Ze zijn in doe het zelf zaken te koop.