Ik zou graag een bedrijf openen met huizen renovaties. Zou dat mogelijk zijn als 17 jarige in België?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je de goede opleiding en de papieren hebt wel.Zelfs al ben je 17 jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi gast60710,

over België weet ik niet, maar in Nederland moet je minimaal 21 jaar zijn om een zelfstandige onderneming te kunnen starten het kan wel eerder, maar dan moet je bij koninklijk besluit een ontheffing hebben.

hoe kom jij als 17 jarige aan zoveel kennis dat je dit aan kan? waar heb jij in zo'n korte tijd deze kennis eigen gemaakt?

ik bewonder jouw ondernemingslust, ik hoop dat het goed uitpakt, ik gun je alle succes die wenselijk is.
ga toch ook eens praten met reeds gevestigde renovatiebouwbedrijven in de omgeving, je wordt er zeker niet dommer van.

leer van fouten van anderen, je hebt niet de tijd om ze allemaal zelf te maken.

groeten, Dré