Wat voor een soort plankjes zijn dit?

Ik was mijn zolder aan het opruimen en ik kwam deze plastic plankjes tegen (zie foto's) weet iemand wat het is? Het zijn 4 kleuren in verschillende diktes groen is het dikst daarna geel,rood en blauw is het Dunst ze zijn geribbeld en er staat 30 op de voorkant. Op de achterkant staan twee nummers 1 tm 4

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Zo te zien zijn dit glasblokjes. Deze zijn verkrijgbaar in verschillende diktes en zijn bedoelt om het glas op te klossen. De 30 is de diepte van het blokje ( van belang i.v.m. de diepte van de glassponning) Ze zullen zo'n 100mm breed zijn, een sandaard breedte voor deze blokjes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit zijn inderdaad glaslatjes die gebruikt worden om glas in zijn kader te zetten
De verschillende kleuren bepalen de dikte van het latje ..