hoe krijg ik beton glad genoeg voor een bad/douche?

ik ben in een hotel geweest met een betonnen bad, prachtig gewoon. dus ik wil dit ook, volgens mij kan dit perfect zoals bij een vijver (beton + compactuna).
Maar de bodem moet natuurlijk heel glad zijn om aangenaam aan te voelen. hoe doe ik dat best?

10 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Na van grof naar fijn te schuren en eventueel luchtbelputjes in het oppervlak uit te vullen: er een polymeercoating op aanbrengen (PU lak).

Zie voor een werkbeschrijving bv:

http://www.keukenervaringen.nl/doe-het-zelf-maak-je-eigen-aanrechtblad-van-beton/
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
liveisgreat
10 jaar geleden
super tip met duidelijke uitleg!