Na gebruik goed sluiten en op de kop wegzetten, tenminste als het stroperig genoeg is om naar beneden te zakken in het blik en zodoende de opening af te sluiten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rand goed schoonmaken,velletje huishoudfolie erover leggen.in het midden drukken zodat de meeste lucht weg is .dan deksel erop,goed aandrukken.koel wegzetten.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zachtjes wat water eroverheen gooien en het deksel erop draaien, bij gebruik omkeren en even uitschudden en dan omroeren, zo leerde een schilder mij dat ooit!
niko
10 jaar geleden
kan ook hoor.er zijn meerdere goede manieren.
water zachtjes er in doen, en dan het deksel erop draaien, werkt net als met verfkwasten, bij gebruik omkeren en uitschudden, hierna even doorroeren voor het verkrijgen van een homogene massa!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
niko
10 jaar geleden
liefst wel gekookt water.anders gaat t op de duur "rotten",de bacterien in het water gaan dan schimmels vormen.