Is het verstandig om als een beginnend doe het zelfer je eigen keuken met egaline te egaliseren?

Wie helpt en wie heeft er goed advies?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat is goed te doen als je het juist aanmaakt vloeit het zelf goed uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ja, zelfs over de vloerbedekking in je andere kamers.
Dat is een relatief makkelijk klusje, dus ik zou het gewoon proberen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
let wel op dat de egaline niet op plaatsen komt waar je het niet wilt hebben ,afvoertje,of iets dergellijks.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is makkelijk zelf te doen. De verhoudingen egaliseermiddel en water staan duidelijk op de verpakking.Het is een waterige soort cement,wat zo over de vloer uitvloeit,en het vult al de oneffenheden in je vloer.
En..het is ook snel droog.....Succes!