Flink roeren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als het dunne wat bovenop ligt maar de goede kleur is en niet water met een onbestemde kleur (ander weggooien) kan je het roeren tot er op de bodem geen dikke laag meer zit, dan goed beoordelen of het niet te dik zowel dan kan je iets water toevoegen tot het een dikte heeft van yoghurt. dan weer goed roeren dat het helemaal egaal is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de bouwmarkt verkopen ze speciale verfmixers die je op je boormachine kunt zetten. Daarmee roer je de verf een stuk makkelijker tot een gladde massa.
Plaatje bij antwoord
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel goede tip. +
Ik gebruik er een oude mixer voor die ik bij de kringloop gehaald heb.
gewoon goed roeren, behalve als die bevroren is geweest want dan kan je het weggooien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Steek je neus eens boven de emmer en ruik eens of je een latexlucht waarneemt.
Is dat zo dan kan je de latex gewoon goed doormixen met een verfmixer tot een gladde massa.
Ruik het daarentegen naar een gore rioollucht is de latex bevroren geweest en haalt mixen niets meer aan daar de latex bedorven is.
Maar als het in huis bewaard is geweest kan het niet bederven ,daar het dan niet met vorst in aanraking kan komen.