Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stop je uitzetting vd vulling van een keukenblad door vochtindringing op de naden?

Onvermijdelijk loopt er wel eens water over de rand van mijn keukenblad omlaag. Op de naad van de onderkant van het blad dringt een deel van het water naar binnen, waardoor het geperste hout wat is uitgezet en zo de naad steeds verder open drukt. Bovendien wordt het keukenblad zo dikker richting beneden en gaat daar straks op de bovenkant van de onderste deurtjes drukken.

Hoe stop ik dit?

Mijn idee is de naad opvullen met houtvuller en dan met lakverf erover. Maar misschien kan het beter?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
721

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Goed droog en schoonmaken en kitten met transparante siliconenkit. dan word het niet erger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is niet echt een betere optie. Je kan het beter aanpakken, dan uitstellen met dergelijke 'trucjes'. Het beste is dus om het direct op te vullen. Dan ben je voorgoed van het probleem af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding