Waar kan ik de poederverf kopen die ze ook in India gebruiken om op elkaar te gooien? ( of iets vergelijkbaars )

Voor het organiseren van een feest ben ik op zoek naar de kleuren poederverf die ze ook gebruiken bij Indiase feesten. Het is de bedoeling dat de mensen in het wit komen en de poederverf op elkaar kunnen gooien! Weet iemand waar ik dit kan bestellen en waar ik rekening mee moet houden? Kan je het gelijk gebruiken of moet je het nog mengen met water o.i.d?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Deze verf wordt ook wel Gulal genoemd.
Bij deze website (Duitsland) kun je diverse kleuren bestellen:
www.gulalshop.de