Hoe voorkom ik dat er zoveel licht onder mijn slaapkamerdeur schijnt?

We hebben allemaal rolluiken voor onze slaapkamerramen maar onder onze vinexdeuren is wel 2-3 cm ruimte en daar schijnt enorm veel licht onderdoor van de rest van het huis en het badkamerraam.

Weet iemand een goede oplossing want het licht schijnt bij ons allemaal in de ogen 's ochtends.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
helpt een tochstrip niet?

Het beste antwoord

Dit kan u gemakkelijk oplossen met een tochtborstel.
Bestaat in verschillende kleuren, houdt niet enkel tocht tegen maar ook licht.

Toegevoegd na 5 uur:
De 2e foto in van een tochtstrip uit Aldi, u kan zien dat er een zelfklevende strip op zit en dat die perfect op de vloer aansluit omdat de borstel los zit in het profiel en met veertjes op de vloer gedrukt is.
Op het voorzicht kan u ook zien dat er geen schroeven of nageltjes aan te pas komen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En hoe bevestig ik die aan die praktisch kartonnen vinexdeurtjes? Zijn die er met plakstrip?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die zijn inderdaad bijna allemaal voorzien van een zelfklevende strip over de ganse lengte.
Verkrijgbaar in elke dhz-zaak maar 2 x jaar is superaanbieding in Aldi
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Degene die ik ken moet vastgespijkerd worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze op de foto zijn met een zelfklever want ik heb die op mijn achterdeur hangen, ik heb een foto gemaakt van een klein stukje welke voorbij de deur komt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok, lijkt me wel een goede oplossing, ik hoop dus maar op de aldi snel ;) Hoe duur is het ongeveer bij de dhz want ik heb geen idee van de prijs?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zie nu helemaal geen foto's meer?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ook niet. Bij de gamma hebben ze ook die tochtstrippen. https://www.gamma.nl/assortiment/gamma-tochtstrip-zelfklevend-borstel-aluminium-wit/p/B123756
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok dit is wel wat we moeten hebben, bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedenk wel, dat je hiermee ook de ventilatie flink beperkt. Daarvoor zit die kier onder de deur!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed antwoord +
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de tip!