We hebben een aardig resultaat behaald met zand. Geeft inderdaad structuur effect.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je structuurverf bedoeld in de vorm van met kleine steentjes? Dan kan je er gewoon kleine steentjes bij de verf mengen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
structuurverf is een andere soort verf dan gewone muurverf, het is sowieso dikker, als je toch wat structuur wilt hebben zou ik een gele structuurverfroller gebruiken en wat dikker opzetten, je krijg dan ook wel wat structuur maar nooit zoals echte structuurverf. Je zou het wel kunnen mengen met echte structuurverf maar een toevoeging is er niet.